DETTA UPPRÖR MIG

- människor som är elaka mot personer med dåligt självförtroende... typ mobbing
- när någon som endå är ens vän gör något falskt
- typ tjejer som ska hata på sina pojkvänners före detta eller tjejer han hållt på med innan. Okej att vara svartsjuk för det är jag med! Men jag tycker inte att man ska lägga ner tid på de!
Nästan alla har någon innan, hur dom har haft det osv är något man bara få acceptera!
-* Folk som hatar sina X för att han gjorde slut!
* Folk som hatar sina X för att han gjorde slut: Okej om man blir ledsen och deprimerad och besviken osv, det blev jag med! Men jag hatar verkligen inte Timmie och kommer aldrig göra! Han gjorde slut för en anledning, tycker han att det blir bäst så, så finns det inget att göra! Det är bättre att han gör slut än att tiden går och han bara mår dåligt!
Jag och Timmie är jätte bra vänner och det är jag världs glad över, ni anar verkligen inte vilken tur jag har som har fått denna tid tillsammans med honom och sedan fortsätta som hans vän istället för ovänn! 
Sen vet vi ju inte hur det blir i framtiden eller om ett tag. Men jag är säker på att jag ALDRIG kommer att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0