första december tvåtusenelva

Tjooo!
Vaknade klockan 1 idag av att mamma ringde och väckte mig, men trött som jag är somnar jag om direkt till ungefär fem i två. Klockan två kommer jag på att jag skulle vara hos tandläkaren idag ... men vilken tid hade jag glömt så mamma fick ringa och kolla. Givetvis hade jag tid klockan 2. Så de va bara för mig att slänga på mig närmsta kläderna och springa ner till tandis ... Rolig morgon!
Vid fyra tiden åkte jag hem till mamma för att hämta min syster, ge henne lite mat och sedan in till stan igen för att åka till Folkets park och kollla på Mora Träsk! Riktigt roligt faktiskt!
Nu sitter jag här och skriver detta och även tar mig en bulle och ett glas mjölk ... mmmmmmh!!
Ska sätta på en film tror jag, men jag skriver mer sedan!
Bild från Turkiet i september!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0