in tha school!

Tjeeena! sitter på hotell & turism lektionen på Agnebergskolan. Eftersom att tekniken på denna skolan inte alltid funkar som den ska så passar jag på att blogga lite istället! Ska snart (om det funkar) göra min Power point presentation om min förra praktikplats, 11-13 sidor, stackars de som ska lyssna! haha Slutar skolan vid 15:40 och 14:30 ska jag ha utvecklingssamtal, HJÄLP MIG!!!!!!!!!! Efter skolan följer en liten vän med hem till mig, så ska jag bevisa hur bra jag är på att laga mat, haha! Nu tror jag att tekniken börjar att fungera lite bättre så nu ska min presentation gå så bra så att jag får ett fett A! hare bra , blog u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0