MIN FÖRSTA KÄRLEK

Min första kärlek va en kille som gick på samma skola som mig när vi gick i 4an eller 5an! Vi är lika gammla och har än idag kontakt med varandra!
Han är helt underbar på alla sätt och vis!
Han finns där när jag vill prata och kommer alltid med så himla bra råd!
Jag kommer ihåg att jag verkligen va döds kär i honom! Såfort han gick förbi mig va de som att mina ben blev till spagetti och jag blev helt knäsvag!
Jag kommer ihåg att våran första puss va i datarummet, haha.
Jag va lycklig i flera dagar efter de!
Han va jag verkligen kär i. Även om den kärleken inte alls kändes likadan som nu på senare tid när man skaffar riktiga förhållanden osv ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0