MINA SYSKON

Jag är två yngre syskon, de två personer som jag älskar mest av allt!
Min äldsta lillasyster heter Ebba och är 10år. En tjej som är knasigt lik mig, inte till utseendet men i sättet!
Båda två är sjukt envisa och kan bli riktigt jävla förbannade ifall något går riktigt emot oss!
Vi har bara samma pappa men inte samma mamma vilket gör att vi bara träffas varannan helg ...
Min minsta lillasyster heter Moa och är 4år. En tjej med ett väldigt humör, får hon inte som hon vill blir hon arg ... väldigt arg!
Hon kan även vara väldigt jobbig! Men jag antar att det är så de är när man är 4år, trottsåldern eller vad kallas de?
Jag och Moa har bara samma mamma men inte samma pappa
Mina syskon är det bästa som finns!
- jag älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0