PRESENTERA MIG SJÄLV

Om ni inte redan visste det så heter jag Ida Nathalie Taby.
Jag föddes 8 november 1995 vilket innebär att jag är 16år.
Jag är helsvensk och pratar flytande svenska (konstigt vore väl annars).
Det viktigaste i mitt liv är mina vänner & min familj!
Mina vänner betyder är de som betyder allt för mig i hela världen, de är helt enkelt mina familjemedlemmar jag valt själv!
Saker jag älskar att göra är spendera mycket tid med mina vänner och min pojkvän,
Jag älskar också att jag inte är normal och inte som alla andra! När folk säger att jag inte är normal så tar jag det oftast som en komplimang, eftersom att det är så jag vill vara!
Jag älskar även att ha kul med mina vänner an lever bara en gång och livet är alldeles för kort för att ha tråkigt!
Sedan älskar jag att chilla med godis och film. Min pojkvän säger alltid till mig att jag sett för lite filmer. Men anledningen till de är att jag HATAR att se på film ensam! Det är mycket roligare och mysigare och se film och mysa med någon man tycker om!
När det gäller musik så lyssnar jag på iprincip alltingen! Jag kan lyssna på allt från riktig deppmusik - Skrikmusik (vilket är ytterst sällan, oftast bara när jag är arg...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0