Tidsinställt inlägg

Eftersom att jag inte har någon praktik denna veckan så är jag ledig idag och imorgon (även igår) så får detta bli ett tidsintällt inlägg eftersom att jag garanterat ligger och sover vid denna tid!
Men det har kommit upp en ny grej här i bloggen och det är att varje dag kl.13.00 så kommer det komma upp ett inlägg som beskriver något ... Ni kommer att märka vilket inlägg som hör till detta. Dels att rubriken är med stora bokstäver osv ...
1 december - SISTA MÅLTIDEN
2 december - PRESENTERA MIG SJÄLV
3 december - MIN FÖRSTA KÄRLEK
4 december - MINA FÖRÄLDRAR
5 december - DET HÄR ÅT JAG IDAG
6 december - VAD ÄR KÄRLEK
7 december - MIN BÄSTA VÄN
8 december - MIN TRO
9 december - MINA SYSKON
10 december - I MIN HANDVÄSKA
11 december - MINA DRÖMMAR
12 december - DETTA UPPRÖR MIG
13 december - DETTA FÅR MIG ATT MÅ BÄTTRE
14 december - MINA RÄDSLOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0