...

Kärlek är som ett gummiband när den ena släpper får den andra ta smällen..

Tårarna bara rinner ... Hur ska jag någonsin kunna le igen?
Den jag älskar släppte taget och nu står jag här ensam, ensamast i världen.
Jag ska inte sluta kämpa för att bygga upp de vi hade igen, jag kommer kämpa ända in i det sista.
Du fick mig att må på ett sätt som ingen annan fått mig att må innan, hel underbart!
Du fick mig att le ett leende jag aldrig haft förut, ett äkta leende.
Jag har ALDRIG mått så bra med någon som med dig, du visade mig vad kärlek va!
Du säger att jag är värd något bättre, men det finns inget bättre du är det bästa!
Jag kommer alltid att älska dig! ... ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 kram från moster! Du vet vart jag finns om du vill prata eller bara vara...

2011-11-30 @ 09:30:49
Postat av: en anonym 97a

såg ditt X på facebook olch på bilderna du har lagt ut, fan vilken pudding! Blir du sur om jag lägger till ha som vän och kanske försöker lägga in en stöt? :)

2011-11-30 @ 20:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0