Friday in my ♥

God regning dag underbara Sverige!

Sitter på praktiken och har precis ringt runt till massor utan restauranger i Uddevalla. Ska snart ta mig en liten rast så att jag får mätta på min lilla mage lite!
Idag är det Fredag och det innebär att tiden på praktiken går väldigt fort! Älskar fredagar!

När jag slutar ska jag gå och möta upp Timmie så ska vi gå och kika lite på stan, jag behöver en ny klänning osv ..
Senare efter klockan sju ska jag och mitt ♥ ut och äta på Cheers, eftersom att vi har varit tillsammans i 1månad imorgon så sa vi de att då firar vi den idag istället!
När vi mättat magen och myst klart så ska vi möta upp söta Linda i stan och sen bege oss upp på filmkväll/myskväll hos max. Låter som en toppen Fredag väl? :)

Ne nu ska jag ta och jobba stenhårt de sista timmarna innan jag slutar.

Blog u later
/Nathalie taby


Känner att jag är väldigt stark, ser ni kulan???? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0