Gos med min flicka <3

Hallåååå!
Va några dagar sen jag skrev, haha :)
Men nu tror jag allt att jag ska komma tillbaka på banan igen!

Inatt sover min gosiga flicka Nathalie här, så just nu sitter vi och inväntar 12slaget för då fyller nämligen jag 16år!!
Min dag imorgon kommer jag att spendera med min fantastiskt underbara pojkvän, vad vi ska hitta på ännu vet jag inte riktigt men de jag vet är att det kommer bli hur mysigt som helst! Att bara få spendera sin födelsedag med den som man mest tycker om är verkligen helt underbart <3

I helgen kan jag lova er att det inte blir någon uppdatering för då åker nämligen jag till Jönnköping till min pojkväns mamma och hennes släkt, kommer bli sååå mysigt!

Ne nu ska jag joina min fina vän och vi ska fortsätta med våran helt fantastiskt fina sång ;)
Skriver sen!

/Nathalie taby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0