Nattblogg ...

Får bli ett nattinlägg!
Har legat halvt död i sängen sen typ 8?! Jag är verkligen göör trött, men kan jag somna? nej!
Tänkte att om jag sätter på en film så kanske jag somnar till den, men nej de gjorde jag ju inte heller ... Efter att ha kollat lite så kom jag på att jag har kvar alla säsonger av OC på tv:n, har typ sett alla säsonger 4 gånger men jag tröttnar verkligen inte! Så fram tills nu har jag kollat på 5avsnitt :)
Känner att det börjar bli dax för mig seriöst försöka sova för natten nu, för jag vet att min goa lillasyster kommer komma upp och väcka mig vid 10 om inte tidigare imorgon!
Blog u tomorrow!
/Nathalie taby


Ett stycke snygga tjejer på halloween ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0