Ny kraft, Nya tag

Vill börja hela inlägget med att klaga på detta totalt usla vädret som har lagt sig över Uddevalla. Röra sig bort mot någon annan stad eller annat land verkar det ju som att den inte har några planer på!
Dimman som låg tjockt över vår stad i början av veckan är iallefall borta, tack och lov nu ser man ju mer än 5 meter framför sig när man går!
Over and out med klagomål.

Goddagens alla glada!
Sitter på min praktik och fördriver tiden med att maila olika hotell om olika saker som kan va bra å veta! Slutar ju inte förän klockan sex idag så jag får fördriva tiden lite till.

Ikväll kommer min älskade älskling och sover hos mig, stackarn har varit/är sjuk :(
Kanske inte så bra idé att kräva massage och en mega stor godispåse idag när han inte mår så bra ... ha när ju faktiskt skyldig mig de efter att jag la ut en sån där löjlig status på facebook.

Men nu ska jag köra järnet fram till klockan slår sex!

Blog u later.
/nathalie


En liten egobild får ta denna plats idag.



Kommentarer
Postat av: nathalie kindhult

Här kommer en helt spontan och oväntad komentar... Eller ? ;) Tror inte att någon fattar... Det är nog lika bra !



Ville iallafall bara säga att du är en av dom finaste, goaste, knasigaste, charmigaste och härligaste personen som jag känner !! Är så glad för att du är just min vän. I love you til the end <3

2011-11-17 @ 16:14:05
URL: http://nathaliekindhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0