When love comes around

Shoo!
Har inte uppdaterat på tre/fyra dagar pågrund av att internet kör sitt eget lilla race just för tillfället och för att jag inte haft tid helt enkelt.
Kan ju varna er få läsare redan nu att imorgon kommer det antagligen inte bli några inlägg förän på kvällen eftersom att imorgon klockan 06.00 åker jag till Ullared, kanske hinner slänga in ett litet inlägg innan jag åker och kanske något mobilinlägg under dagen.

Dagens aktiviteter han inte varit särskilt aktiva, jag har iprincip inte gjort ett skit! Jag har bara legat i sängen och inte gjort någonting vettigt alls. Känns som att de va behövligt faktiskt.

Eftersom att min älskade dator är på lagning så kan jag inte få tag i några bilder alls, förutom de som redan vart publicerade i den gamla bloggen. Men jag ska försöka att redigera och fixa lite med de bilder som jag har på mitt minneskort från kameran. Får se om jag har ork till de ikväll.

Hör av mig lite senare!

/Nathalie Taby ♥


Längtar tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0